background

Friday 16 November 2012

Titik Perjuangan

hai semua...asslamualaikum...

Dah seminggu aku sampai CFSIIUM,tapi hari ini baru terasa nak update blog pasal jorney aku  nak balik CFSIIUM,Petaling Jaya Semester 2 2012/2013.. sepatutnya tak ada sem 2 tapi biasa la orang kurang pandai eh tak elok ckp cm tue..aku trpaksa la ambek Semester 2 nie ats sebab tertentu...ape pon think positive je walupun hati susah nak menerimanya...

10.11.12  :

 KTM Butterworth ----> KTM Slim River ----> myGrandmomther'S home -----> CFS IIUM
 
  Aku bertolak dari rumah ke KTM butterworth..trip pukul 2.00PM tapi 12.00pm dah kena marah dengan  umie sebab tak siap lagi..hahhah..tak sempat nak makan..makan sikit jerr..setengah jam jugak la rumah aku dengan KTM Butterworth.Dah sampai terus beli tiket..


Pukul 2.00pm terus train bergerak..aq dok seorang jer..tepi aku tak ada orang selamat...first time aku naik train dok tepi laki..tak selesa, nak bergerak pon susah..ada 2 3 orang jugak foreigner dalam coach aku yang dok belakang aku senyap jerr ..maybe dia seorang je.. sampai kt IPOH ada pakcik n atuk naik dok kerusi tepi  foreigner ..pakcik tu tegur dia..hihihi yang jahat nyerr..aku curi2x dengar diowg cakap pe...tak dak geng la katakan..bosan kot..jadi aku snap la gambar ni...

hari gerimis..

cover foto


aku sampai KTM Slim River pukul 8.00pm..Pak usu,Mak usu,Maka ngah,2 orang  cousin jemput..thnan g makan kat dapur-dapur...lapar punya pasal..alhamdulilah..


No comments:

Post a Comment