background

Friday 2 November 2012

My Memorie In Blood Donation


Ini pengalaman pertama aku derma darah.Dulu masa plkn aku nak derma tapi masa tu  tak cukup umur lagi jadi kena minta kebenaran ibu bapa,umie aku tak bagi jadi aku tak boleh la nak derma.kesian aku..
 syarat-syarat menderma darah

Aku tunggu lama jugak masa nak derma darah.Last2x time aq counduct BLOOD DONATION kat Jusco klang dapat jugak aku derma darah hihihi...tu pon tak bg thu umi aku.kalu tak mesti kena punya..

 berjaya jugak aq dok atas katil nie...hihih...


 
 nie darah aku..group A..


 volunter RED CRESCENT CLUB,CFS IIUM..


Dah selesai derma darah aku pon g la kt ruang refresment...best dapat makan free dan sijil oleh PDN ,nak jadikan cerita lepas aq derma darah n ambek refresment aq pon nak rest n duduk la kt kerusi pendaftaran nk jaga kaunter..alih2x 2 5minit selepas nya aq dah terjelopok kt lantai...aq rasa aq duduk atas kerusi tu ok jer cm ne plak boleh jatuh..

Dengar suara menjerit kata "ada orang pengsan nie" sedar-sedar je dah ada kt atas katil balik...kelakar jerr...
  aq yang terbaring atas kati tu..hihihi malu 

lepas nie tak mau derma dah..serik...berat badan pon dah dah naikk..hihihi ^^


      volunter blood donation


TAMAT

No comments:

Post a Comment