background

Wednesday 30 May 2012

M@RRY me M@RRY


   Nak berpantun sekejap ye...pantun nie saya suka gun time saya pidato..Sahabat saya bg Aainaa Husna bt Mohd Basir.

Buah pelam buah bidara,
Ucapan salam pembuka bicara..

   Kali nie nak cerita bab ape yerr....?? cuty sekolah dah hamppir seminggu jadi apa lagi banyak la dapat kad jemputan perkahwinaan..tp saya tak pergi pon hahahah... >.<

 

PERKAHWINAN

"Apabilatelah berkahwin sesorang hamba itu,maka dia telah memenuhi separuh agamanya.Maka bertaqwalah dia kepada Allah pada separuh yang belum disempurnakan" (Al-baihaqi)

   ermm senior2 saya batch 90,89.88 dah mendirikan masjid..ok alhamdulilah..tp yang agak terkejut semua dengan students sekolah tugak MAKTAB MAHMUD KUALA MUDA..

Calon-calonya ialah......jeng-jeng


 Azhafieza  & pasanganya..



  Fadilah & Naim


  Afifi & Aini


 Faiz & Zafirah


Nabilah & Pasangannya  


Musfirah & Pasangannya


Adila & Pasanganya

Hidayah & Pasanganya

Nie je lahyang saya tahu...

   Yang terbaru...Sangat-sangat Terkejut batch 93 SEKOLAH RENDAH AL-ISLAH .. Aku knl la parents dan family dia jugak dah kawen....19 Tahun kot dah kawen ...jodoh la katakan...pe pon tahniah kepada Hanfi & Nadia... Zaujah dia saya tak knl..dengar kata classmate jugakk.......




Buat Pedoman Semua :- 



"Dan antara tanda-tanda kebesaran Allah ialah,Dia menciptakan untukmu isteri-isteri daripada jenismu sendiri agar kamu cenderung dan terasa tenang dan tenteram kepadanya dan dijadikann-Nya antara kamu perasan kasih sayang" ( Surah al-Rum:21 )

          SEMOGA BAHGIA DIDUNIA & AKHIRAT

            
       

   


No comments:

Post a Comment