background

Tuesday 29 May 2012





Bertemu kembali..

Almaklumlah cuty nie boleh la update sentiasa blog nie..kalu tak jangan harap la..dok U pham2x je la..Kelas memanjang..Malam pulak meeting memanjang ...

Kali nie nak kongsi cerita skit pasal KAWAN...TEMAN...FWEND...SAHABAT..-banyak sangat istilah dia tp lain2x makna-

Tak sempurna hidup nie lau tak dak teman an...Bagi saya la teman nie bgaikan nyawa saya..bukan nak pinggirkan family tp tu la hakikatnya bagi saya setiap masalah saya mesti kongsi ngan diorang..certain je la...ikot yang sesuai...

Dalam hidup aku selama 18 kebih nie ramai gak la an kawan saya...yang maya ada real ada hahah biasalah hiup mesti berteman...AIKKK TEMAN??? bukan teman tu pakwe,balak,boyfrend or something like that la tp kawan la..kawan laky dan perempuan ...tp kawan perempuan ramia lgi la...heheh...

                                                     nie kawan-kawan saya masa Pasti

tahun 4 

  Putera MMKM Form 1


     PuteriMMKM 1 Ehsan      

Form 6 DMW1
                                                        
   Wira & wirawati BRAVO
 "kumpulan 1 siri 8 2011/2012"

       Aerobik Sri Kandi

  1 MALAYSI
 dormate blok B  -

 Dormate E-3-9
"Mahallah Ummu Salamah"

       Baktisiswa 2011 KG.sg.Masin

   MCLEAD 2011
  "TEAM BULIDING"

  Blood Donation Rcc Nilai 20
  "Tesco Melaka"

    Classmate LQM03161  "G505"
 SEM 1 2011/2012 

 My roomate "A204"
Mahallah Aisyah

 MY group at Taman Tasik Titiwangsa
"Hisbah Siti Hajar Trip"

   Classmate LQM4042(READING)
                         SEM 3 2011/2012                           

             classmate maharat kitabah
                           
      Team BARSS

    huh...banyak sangat..ada yang tak masuk ag...sebab tak dak gambar grouping..Best ada kawan ramai-ramai nie...Kita boleh belajar macam2x...Lain orang lain charcter jadi dari sini la kita belajar...
Jadi jangan lokek mencari teman bak kata "TEMAN BIAR BERIBU KASEH BIAR SATU"..




  



                                               


No comments:

Post a Comment