background

Tuesday 5 June 2012

   Bertemu kembali...

   Sekarang dalam mood kesedihan...result untuk sem 3 2011/2012 dah kuar semalam  4 JUNE 2012 tepat jam 5 Petang..


 

Hanya Allah sahaja yang mengetahuai gundah gelana-nya hati ini...nak menagis pon tak dak gunanya...Ape pon aku hanya mampu bersyukur dan terima Qada dan Qadarnya...

EPT subjek yang aku kena Repeat..kenapa la tak ditakdirkan aku Exit teros...Aku careless at reading je dapat band 4.

Sem 1 2011/2012           Reading 5
                                       writting  5
                                      Speaking 4
Sem 3 2011/2012           Reading 4
                                        writing 5.5
                                        Speaking 6

Sikit lagi jer..tp tak pe la segalanya ada hikmah aku terima seadanya...nie la padahnya time sekolah lu tak belajar bi betul and anti sangat...


Alhamdulilah yang lain aku past... besyukur sangat....terima kaseh tak terhingga kepada rakan-rakan yang membantu saya dan sudi menjadi guru untuk mengajar aku....



Ok...sekarang pengajaran yang dapat saya pelajari dari sini ialah jangaan focus hanya pada 1 part je...tingkat CGPA aku...tanamkan impian baru untuk menuju kejayaan lagi 2 sem....aku mesti mencapai cita2x aq...aku tak boleh putus asa dan toleh kebawah lagi...Langkah dan terus melangkah...

LA TAHZAN INAALLAH HA MA'ANA ,,,doakan kejayaan say rakan2x...syukran...

2 comments:

  1. ijtahidii fannajah ma'aki :)
    keep up the good work~ u can do it..
    insya-Allah

    ReplyDelete
  2. good luck sadiah...^_^
    never give up!
    remember Allah is with u.. and me too~ ^_6

    ReplyDelete