background

Monday 24 December 2012

EVENT IN MY VILLAGE

assalamualaikum....
    
      Lamanya tak update blog ni..jadi dah tak ada idea sangat nak tulis..ni terpaksa jer update hahah..tp kalu tak banyak ayat maafkan saya..

    15 DIS 2012  
       Nenek aku nak  buat kenduri khatam al-quran on the spot aku kena dapat khatam before tu t ucu aq col.."nailah ada hal tak sabtu 15.12.12 nie nenek nak bt kenduri..balik ngan kak jera...." aq pon cakap "tak dak hal n ok balik ngan my cousin...

 14 DIS 2012
       aq ada kelas Adab Nusus 10.00am-12.00pm first time nak balik sendiri takot kot..tapi kuat kan jerr diri nie..selalu kalu aq balik msti pak usu aq jemput tapi kali nie tak..sobbbbsobb :( 

       Alhamdulilah ada classmate nak balik sekali..aku and dia naik bas sesama sampai stesen  universiti naik LRT sampai KL Sentral than sepupu aq jemput than naik teksi sampai Pudu.. pukul 2 bertolak ke Tanjung Malim...

     aku sampai rumah nenek aku dalam pukul 6.00pm dah ramai jiran-jiran nenek aku datang tolong..malam tu alu tolong my cousin buat burger dell dan aku tolong basuh telur burung puyuh dan buatkan bunga telur..taraaaaa...ni diatapi sedey malam tu aku kurang sihat sakit kepala..syafakillah tapi kuatkan diri jugak buat kerja..


                                                        
           Pagi tu aku siap-siap sebab kena khatam al-quran pukul 8.30..kumpulan marhaban nenek aq sampai tepat..

 
                                        
              


      Dah penat duduk lama..aku keluar la...sesi snap gambar...klikkk...

                                                        

                                                            
ok lah sampai sini saja..dah tak dak gambar nak relate ngan text aq dah..jumpa nanti...

                                                      

No comments:

Post a Comment