background

Monday 31 December 2012

BuFd@Y g!RL SwEeT 19


kali nie nak masok entry my birthday 19th yang jatuh 31-12-2012 ..hujung tahun kot...tapi bangga sebab aku yang paling muda dikalangan kengkawan aku...

 30-12-2012
 aku keluar ngan my roomate aq..ingat nak g SABA' RESTORAN tapi malangnya nyerr tutup..sedey..:-(  jadi teruslah naik LRT  pergi JUSCO WANGSA MAJU makan CHICKEN RICE  jerr..


beli kek laboheme kat MID VALLEY jerr



yang nie jerr mampu beli...tu pon mahal kot...ni posing sebelum makan kek..hihihi bufday girl..:-)



rasa macam tersalah beli kek pulak..tetiba ada orang salji plak nie untuk  Christmas nie..tapi pon makan jerr..habis jugak kengkawan aq makan..sedap dan lembut..:-)



dah kenyang makan..aq on lappy nak tegok fb..hihihih..tegok peminat sape la aq nak ada peminat nie..perasan jerr..kengkawan aku lerr yang wish.. wah ramai la jugak  friends aq wish dari tahun sebelum nie..bangga..terharunya...jadi sediakan tisu untuk lap air mata..hahah tipu jerr..tak dak air mata pon.


 .tapi aq terharu gila ada someone yang agak kejam,benci,jahat,sombong, belagak hentah la nak cakap apa pon tak tahu..tapi sebenarnya dia baik jerr ..dia wish kat aq..waaaa..menjerit aq kegembiraan..ingat jugak dia kat aq...makseh wei...


 nie aq dapat hadiah dari roomate aq..thnkss tau fyfie bg hadiah..cantik sangat..terharu orang first bg hadiah kat aku..awal ulak tu..sayang kamoo...



ok..samapi sini jerr entry kali nie...aq nak ucapkan terima kasih pada kengkawan aq yang wish kat aq..aq harap semua impian aku akan terlaksana dengan umurku yang semakin betambah dan menunggu detik kematian nie...hidup aq lebih bermakna ...orait...love u all..




No comments:

Post a Comment