background

Friday 14 June 2013

RESULT :-)


aLhamdulillah... detik yang di tunggu telah tiba.. walaupun saat ini tak diharapkan tapi ia tetap akan muncul jua... mesti kalian tertanya2 apa saat itu? RESULT FINAL EXAM la .. detik 13 JUNE 2013 tepat 5.00pm maka keputusannya akan keluar.. 


debaran itu tak terasa sangat.. sebab  carry mark aku alhamdulillahokey jerrr.. lagi pon dah buat keje jahat g stalker portal.. alhamdulillah keputusannya setimpal dengan usaha aku... pointer pon tak, turun naik skit..apa yang aku target dapat.. tapi bukan DL aku target itu sebabnya dari awl sem result aku terok jadi nak kejar balik dapt DL tu macam mustahil.. tapi ape pon aku bersyukur.. CCT,BMW,ISTIMAQ WA MUHADASAH & BALAQAH subjek yang aku ambek semua nya okey..:-)

jadi aku bersyukur dapat sambung dgree kt main campus Gombak.. kat sana lagi la banyak dugaan.. dengar cite senior2 pon dah cuak... ape pon akan usaha n struggel kuat masa dgree nanti..aku harap ALLAH bantu aku dalam capai result yang gempak dan ilmu yang dapat menjadi panduan hidup dan aku amalkannya....harap A menjadi milik aku selepas ini... 


sebelum terlupa aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada my beloved mom yang sentiasa memberi dorongan dan bersusah payah mencari rezeki demi kejaan anakmu ini, my lovely sister yang sentiasa bagi kata semagat pada adkmu yang malas ini, lecture CFS IIUM yang mendidik aku dengan penuh sabar, guru-guru.ustaz ustazah,teacher sir, yang sentiasa doakan kejayaan anak didikmu ini, nenek, mak saudara & pak sedara & cousins yang memberi dorongan,  roomate kesayang yang sentiasa memberi dorongan kepadaku untuk aku stdy,ajak g library, doa kalian, tak lupa pada rakan2,sahabat alam maya atau realiti yang sentiasa doakan saya.. doakan saya berjaya di gombak pulak nnty..:-)

ok sampai sini jerr yee..:-)



1 comment: