background

Saturday 21 December 2013

Perjuangan Semester 1 2013/2014


alhamdulillah, 
selesai sudah perjuanganku untuk semester ini. walaupun banyak dugaan yang aku harungi tapi aku tetap teruskan. walaupun kadang kala aku terasa tersungkur dan sukar untuk aku bangun kembali. 

Serius alam degree  jauh beza dengan alam persekolahan dan cfs dulu, kerja menimbun2,  kalau asyik tangguh jerr nahas la bila due date mula tergopoh2 nak siapkan sampaikan tak tidur sebab esoknya kena hantar assignments.

Walaupun dugaan yang aku alami, aku kuatkan diri kerana disisiku ada Allah yang sentiasa membantuku dan mendengar rintihanku, Umiku yang banyak berdoa untukku, lecture's yang sentiasa mendidikku, dan tidak lupa rakan2 seperjuanganku yang sentiasa memberi semangat dan bersama2 mengharungi perjuangan bersamaku.. Terima kasih insan yang yang sentiasa disekelilingku yang sentiasa membantuku dalam kesusahan.. doakan aku berjaya di dunia dan akhirat. 


         Sorof -Ustaz Fauzi-

   Nahu bersama Ustazah Radhwa 
  
                                      Bahasa Melayu Kerja - Puan Faredah Mahadi aka Umi -

ada 4 kelas yang tak sempat nak bergambar Advance Tilawah dengan ustaz Abdullah, Advance Arabis dengan Ustaz Taufiq, Fardhu Ain dengan sister Namuli Batuli dan Intro To Fiqh dengan Dr Zakaria ..

p/s: buat kawan-kawan yang tgh berperang dengan final,di semua universiti seluruh Malaysia,tak lupa kawan nun jaoh di Indonesia,Buffalo dan Mesir,juga kawan-kawan blogger,gudluck! moga dapat menjawab dengan tenang yer.Amin..

No comments:

Post a Comment